Takkan tengok jer...

Thursday, May 28, 2009

Cuti cuti Malaysia ke sabah 06/04/09-13/04/09
















Naik flight air asia Lcct di KUL - K.K (1110 hrs-1340hrs).Yang pakai topeng tu , kebetulan tengah deman selsema.Dia orang takut berjangkit.Di hangatkan lagi dengan  isu selsema babi @ khinzir (bahasa kasarnya) yang  tengah sensasi sekarang ni .Kalau  bahasa lembutnya selsema H1N1 , jadi  untuk tidak menghampakan pramugari airaisa yang cantik manis  pakailah juga.Ke K.K rombongan bercutinya seramai 4 orang.Mama, papa,ratatulie dan diri ini.Tiket sudah tempah 3 bulan yang lalu dapatlah murah sikit.satu kepala Rm 140.00  pergi balik.Belum termasuk harga berat beg.Masa pergi untuk 4 beg kena caj Rm20.00 masih lagi dalam harga berbaloi.Khidmat layanan pun semakin bertambah baik.Macamana agaknya Mas nak bersaing kalau macam ni.Memang Layanan Mas 5 bintang, tapi bagi kami yang tak memelukan layanan 5 bintang setakat layanan airasia yang 3 bintang setengah tu dah oky dah....puas hati pun.Nombor tempat duduk pun dah di sediakan tidak macam dulu yang boleh duduk mana-mana hingga menimbulkan sedikit keributan.Apapun Sabah kami datang...

No comments:

Post a Comment